pondelok 14. júna 2010

Zuzana Tlučková a telenovely

Zuzana Tlučková pred rokmi výborne dabovala hlavnú predstaviteľku telenovely Jednoducho Mária. Zahrala by si aj ona v nejakej?
Zuzka: „Vôbec by som nezaváhala. A ideálne by bolo, keby mala aspoň stopäťdesiat dielov. Hoci v mojom veku snívať o takej postave dievčaťa, ktorá sa zamiluje a potom porodí dieťa, je viac než komické,“ smeje sa herečka.
Myslí si však, že éra telenoviel príde aj na Slovensko. Len dúfa, že nebudú až také jednoduché, akou bola Jednoducho Mária.
Zuzka: „Mala obrovský úspech a zdá sa, že ľudia potrebujú snívať v každom veku.“A o čom sníva Zuzka?Zuzka: „O čom aj bežní ľudia. Keď som hrala v Čechovovom Višňovom sade, Zuzka Kronerová tam mala repliku: Nerušte ma, snívam. Vtedy som to nechápala. Lenže už aj mne sa po rokoch vracajú rôzne veci, spomienky, situácie. Koľkokrát mám chuť synovi povedať: Lukáš, teraz ma chvíľku nechaj, snívam...“