nedeľa 28. novembra 2010

Zuzana Tlučková tvárou reklamnej kampane [2010]

Reklamná kampaň...
Zuzka: Možno sa čudujete, prečo práve ja. Ale aj mám občas pocit spomaleného trávenia, nafúknutia, únavy, necítim sa dobre vo svojej koži. A chcela by som to zmeniť, cítiť sa lepšie, plná energie a dobrej nálady. A práve preto som veľmi rada prijala návrh Activie absolvovať trojmesačný program na úpravu životného štýlu, počas ktorého budem chodiť na pravidelné stretnutia, konzultácie a cvičenia. Veľmi sa na to teším. A dúfam, že inšpirujem aj vás.

Dôvody prečo začať...
Zuzka: Už dlho by som sa rada vrátila k svojmu režimu, na ktorý som bola zvyknutá. Niekedy cítim, že som unavená, že mám niekedy aj podráždenú náladu a že to všetko navzájom súvisí. Hlavne tá únava ma dosť často prekvapuje. Niekedy sa mi trebárs nechce ísť do divadla a hrať, hoci keď už vyjdem na javisko, tak sa zmobilizujem a baví ma to. Jednoducho si uvedomujem, že som dospela do štádia, že organizmus je celkovo vyčerpaný a potrebuje dobiť.

Aké sú moje očakávania?
Zuzka: Dúfam, že sa opäť budem cítiť výborne, že dobijem baterky, že budem plná energie. Viem, že energia je skrytá aj v strave. Niekedy môžete zjesť pol kila hranolčekov a ste malátni a unavení. Na druhej strane si dáte niečo jednoduché – zeleninu a biele mäso alebo rybu a aj ste zasýtení a aj máte oveľa viac energie. Keď som si niekedy robila ovocný deň, tak som mala viac energie, ako keď som si dala dobre prepečený steak.

Moje ciele...
Zuzka: V prvom rade sa chcem cítiť dobre, príjemne. A to so spomaleným trávením a nafúknutým bruchom nejde ? Popritom by som rada dala aj zopár kíl dolu, pretože to je veľmi príjemný bonus, ktorý vlastne príde, ak všetko budem dodržiavať. A, samozrejme, by som chcela posilniť aj svoje svaly. Chcem sa cítiť fit.

Pár slov na záver...
Zuzka: Určite budem rada, keď aj ja presvedčím vás alebo vaše kamarátky, aby sme urobili niečo pre seba. Viem, že my ženy sme veľmi silné, ale budeme ešte silnejšie, keď budeme mať aj fyzickú kondíciu, pretože psychika a fyzická kondícia sú veľmi úzko prepojené. Myslím si, že ženy, najmä tie, ktoré majú rodinu a prácu, nemajú čas na seba a často uprednostnia práve tú rodinu. Tiež som niekedy mala až výčitky svedomia, keď som si išla napríklad zacvičiť a nejaká práca okolo domácnosti mi stála. Ale povedala som si, že je potrebné občas urobiť aj niečo iba pre seba, a keď budem spokojnejšia ja, budú z toho čerpať aj moji blízki. Takže, pustime sa spolu do toho a začnime žiť zdravšie. Verím, že spolu to zvládneme a pôjde nám to ľahšie. Teším sa, že mi budete držať palce a naopak dúfam, že pomôžem v motivácií aj ja vám.