nedeľa 17. apríla 2011

2010 Zuzana Tlučková Predávala v Mc'Donalde [2009]

Zuzanu Tlučkovú a Pavla Topoľského pristihli ako predavačov v jednej zo sietí rýchleho občerstvenia. Obliekli si zástery a obsluhovali zákazníkov.

Zuzane Tlučkovej a Pavlovi Topoľskému, zdá sa, nesmrdí žiadna práca. „Keďže Kutyil s.r.o. skončil, tak som si povedala, že nebudem sedieť doma so založenými rukami, ale vyskúšam si aj inú profesiu. Celkom sa mi to zapáčilo. Výťažok z predaja ide na detskú onkológiu,“ povedala herečka, ktorá takto chodí vypomáhať bez nároku na honorár.

Za pultom sa objavil aj ďalší herec zo seriálu Kutyil s.r.o. Pavol Topoľský. „Ako vysokoškolák som predával v bufete na kúpalisku. Za dva týždne som predal tri klobásy, dve veľké kofoly a jedno malé pivo, ktoré som vypil ja,“ prezradil Topoľský svoje skúsenosti s obchodovaním.