nedeľa 24. októbra 2010

Zuzana Tlučková NEšeTriTe JU! [2008]

Zuzana Tlučková „vyvenčila“ psov a ponáhľala sa na stretnutie. Pri fotení bola ochotná vyjsť na upršanú ulicu bez kabáta. Miluje Divadlo West a dovolenku bez Marty Sládečkovej si ani nedokáže predstaviť. Nielen v televíznom seriáli, ale aj v reálnom svete sú Priateľky.

Prečo ste si vybrali povolanie herečky?
Zuzka: Odkedy si pamätám, vždy som chcela byť herečka. Vôbec neviem, čo bolo prvým impulzom pre moje rozhodnutie. Keď som mala osem rokov, bez vedomia svojich rodičov som sa prihlásila do dramatického odboru ľudovej školy umenia. Po roku tajného chodenia prišla za mojimi rodičmi moja učiteľka pani Drotárová a povedala im, že mám talent. Rodičia boli najskôr proti tomu, ale po čase sa s tým zmierili a podporujú ma doteraz.

V akých predstaveniach momentálne hráte?
Zuzka: V Divadle West hrám v predstaveniach Dokonalá svadba, S pyžamom alebo bez, Mandarínková izba a Hľadá sa nový manžel. Na Novej scéne hrám len v jednom, Na skle maľované. Som takpovediac na voľnej nohe. Divadlo West sa stalo mojím „domovským divadlom“, pretože tu mám najviac predstavení.

A čo Susedia?
Zuzka: Na začiatku ani jeden z nás nevedel, do čoho ide. Bol to prvý seriál takého žánru na Slovensku, bola to zmes rôznych ľudí. Všetkých nás prekvapila popularita, ktorá okolo seriálu vznikla, a obrovská odozva od divákov. Od dielu k dielu sme sa snažili zdokonaľovať. Bola to úžasná práca. Keď sme sa už usadili vo svojich postavách, prišiel koniec.

Seriál vás vyniesol do iných dimenzií popularity.
Zuzka: Vrátila som sa na televíznu obrazovku. Televízia nie je jediná vec, ktorú som v živote robila. Avšak má obrovskú vlastnosť – stačí sa párkrát objaviť na obrazovke a ľudia vás spoznávajú. Pretože nie každý chodí do divadla. Je neporovnateľné objaviť sa v divadle a v televízií.

Susedia sa skončili, ale prišiel nový seriál, Priateľky...
Zuzka: Áno, máme nový sitkom. Vznikol temer z jedného dňa na druhý. Nebol to úplne pripravený projekt a pri realizácií sa vynorili mnohé problémy. Ale celý štáb sa veľmi snaží.

Priateľky vás zamestnávajú najviac?
Zuzka: Jednoznačne. Tomuto seriálu venujem všetok čas. Často musí celý diel vzniknúť v priebehu jedného dňa.

Čo rada robíte vo voľnom čase?
Zuzka: Cez voľný čas sa snažím dohnať všetko zameškané. Venovať sa domácnosti, ale aj sebe. Zájdem aj do posilňovne. Pre moju profesiu je to veľmi dôležité.

Držíte aj nejakú diétu? Herečky nimi bývajú doslova posadnuté.
Zuzka: Nie, diétu nedržím. Dôležitá je pre mňa hlavne kondícia. Napríklad pri muzikáloch je dobrá kondícia nevyhnutnosťou. Predstavenie Na skle maľované je fyzicky dosť náročné, aj keď mám pocit, že režiséri ma už trochu šetria a neobsadzujú ma do príliš „živých“ úloh.

Venujete sa nejakému športu pravidelne?
Zuzka: Aktívne sa nevenujem žiadnemu. Športujem, len keď mám čas. Dva roky sa snažím naučiť jazdiť na kolieskových korčuliach. Mojím snom je dokázať prejsť z miesta môjho bydliska do divadla. Snáď sa mi to raz podarí. V lete trochu bicyklujem, v zime lyžujem.

Čo plánujete na leto?
Zuzka: V lete by som chcela ísť na dovolenku s mojimi synmi a, samozrejme, s Martou Sládečkovou. Bez nej si to už neviem ani predstaviť. Ešte sme v štádiu vymýšľania, kam to bude.

Máte nejaké obľúbené miesto, na ktoré by ste sa chceli vrátiť?
Zuzka: Nemám toho veľa precestovaného. Na jeseň som však bola na svojej veľkej životnej ceste. Bola som v New Yorku.

Páčil sa vám New York?
Zuzka: Áno, veľmi. Bola som nadšená a ohúrená. Napriek tomu som veľmi šťastná, že žijem v Bratislave. New York je obrovské mesto s množstvom náhliacich sa ľudí. Je tam všadeprítomná hektika. Keď mám pocit, že žijem unáhlene a prirýchlo, spomeniem si na New York a som zas v pohode.