pondelok 23. septembra 2013

O deti sa vždy budem báť [2013]


Slovenská herečka pôvodom z Košíc má už síce dospelých synov, ale zo žartu hovorí, že ešte stále im môže dať výchovnú facku. Mladistvý vzhľad si Zuzka udržuje pravidelnou starostlivosťou. Triezvo hodnotí, že nič netreba zbytočne preháňať. Môže byť známou osobnosťou, hrať v úspešnom seriáli, ale v prvom rade je mamou. Predstaviteľka Andrey z Paneláku priznáva, že o deti sa napriek ich dospelému veku bojí.
Zuzka: Synovia sa stále pýtajú, kedy sa o nich prestanem báť. Moja odpoveď je - nikdy. Do konca života sa o nich budem báť, nech majú dvadsať, tridsať či štyridsať. Neostáva im nič iné, len sa s tým zmieriť.

Dospelosť - nedospelosť Zuzka zo žartu tvrdí, že ak ju nazlostia, môžu od nej pokojne dostať aj jednu výchovnú. Vzápätí dodáva, že to nehrozí, pretože so synmi má veľmi dobrý vzťah. "Hoci aj oni ma vedia niekedy vytočiť," usmieva sa herečka.

Rady od lekárky

Vlani prekročila päťdesiaty rok života, ale rozhodne na to nevyzerá. Aký je teda jej recept na mladistvý vzhľad a dobrú náladu?
Zuzka: Snažím sa pracovať, kým práca je. Niekedy sa to nakopí a niekedy mám zase viac voľna, čo je normálne, keď je človek na voľnej nohe. Snažím sa o seba aj starať, navštevujem doktorku Ivetu Hasovú v Bratislave. Ona mi poradí, aký kozmetický úkon je nutný, či potrebujem drakulovku alebo napríklad hydrofacial. Zároveň si však hovorím, že sa nejdem zo seba zblázniť a uznávam vo všetkom zlatú strednú cestu.

Za dôležitú súčasť života považuje pohyb. Okrem pravidelného cvičenia jej fyzickú aktivitu zabezpečujú prechádzky so psom. Doma má dve extrémne od seba odlišné plemená - pitbulla a čivavu. Patria jej synom. Venčiť chodieva len čivavu, pretože pitbull ako bojové plemeno má veľkú silu.

Pes na mojkanie

Pes je podľa nej dôvodom, ktorý ju za pekného i škaredého počasia donúti vyjsť si von do prírody. Nad fyzickými výhodami vlastníctva psa prevažujú u herečky citové dôvody.
Zuzka: Keďže deti sú už dospelé, nemôžem ich neustále hladkať a mojkať, ako keď boli malé. Pes je pre mňa medzistupňom medzi dospelým dieťaťom, ktoré ešte potrebuje dokončiť školu, a vnúčaťom. Psík znáša všetko moje objímanie a mojkanie veľmi dobre.

So štvrnohým priateľom života preto ráta aj v dôchodku.

Aj keď sa Zuzkin osobný život už dávno presunul do Bratislavy, na svoje rodné mesto nedá dopustiť a do Košíc sa vždy rada vracia. Žije tu jej rodina - otec, brat, pochovanú tu má mamu.
Zuzka: Košice sú nádherné mesto s úžasnými ľuďmi. Vždy, keď prídem, mám na nich obrovské šťastie na ulici alebo v obchodnom centre. Stále ma berú za svoju a to je veľmi pekný pocit.