pondelok 28. októbra 2013

Zuzana Tlučková Filmspiegel [1986]


Dokážete vypnúť, zabudnúť na svet?
Zuzka: "Áno, keď sa nemusím vyzliecť z nočnej košele a pustím si dobrý film na videu. Doháňam to, čo som v kinách zameškala. Asi dvakrát v živote sa mi pošťastilo byť tri dni doma sama. Nazhromaždila som videokazety, zaľahla pred televízor, chrúmala zemiakové lupienky či pukance a pozerala, až kým som si neuhnala zápal spojiviek. Ale vychutnala som si to. Úžasný víkend. Nemusela som po nikom upratovať, nič chystať, bola som v pyžame."

Keď vám všetko padá na hlavu?
Zuzka: "Aj si poplačem, aj mám depresiu a potom to liečim tak,že si niečo kúpim alebo idem so psom na prechádzku."

Veríte, že sny sa môžu splniť?
Zuzka: "Doma mám snár a prvé, čo urobím, keď sa ráno zobudím a pamätám si sen, je, že sa pozriem, čo znamená. Je to skôr zo zaujímavosti ako preto, že by som snáru verila. Ale pokiaľ je sen vyložený pozitívne, tak si hovorím: toto by mohlo vyjsť. A tak isto je to aj s horoskopom, ak je pre mňa dobrý, tak si poviem, že by bolo fajn, keby sa splnil."