pondelok 14. júna 2010

Zuzana Tlučková Túžim po láske! [2008]

Zuzana Tlučková (46) žiari! Jej pracovný kolotoč sa roztočil na plné obrátky, ale to je práve ono. Potrebuje mať dosť práce. Ale žiari iba preto, že sa jej darí v kariére? Občas ju prepadnú pochybnosti, ako zvládne život bez muža. Hľadá preto ďalší vzťah, podobne ako jej postava Klára v sitkome Priateľky?

Hoci herci zvyknú mať v lete prázdniny rovnako ako školáci, vám sa už začalo nakrúcanie Priateliek. Bol návrat do práce uprostred leta ťažký?
Zuzka: Aj keď som do toho vhupla rovnými nohami, len čo som sa vrátila z dovolenky, nebolo to ťažké. Teším sa, že mám dosť práce. Najskôr som dabovala animovanú rozprávku Pepek námorník, a za mikrofónom som si odstála svoje ako Pepkova milá. A teraz som začala nakrúcať Priateľky. Som z toho vzrušená, pretože sitkom pokračuje, máme nové štúdio, v ktorom pribudla aj pizzeria a ulica a som zvedavá, čo nám scenáristi pripravili.

Hráte pedantnú Kamilu. Je na nej niečo, čo jej závidíte, alebo sa na nej, naopak, skôr súcitne smejete?
Zuzka: Kamila je vlastne pohodová baba, ktorá má svoje plusy aj mínusy. V mnohých veciach sme si podobné, ale sú aj momenty, keď sú mi jej konanie a myslenie cudzie. Najviac sa bavím a zároveň je pre mňa herecky najťažší jej vzťah s exmanželom Paľom. Doteraz nie je jasné, prečo sa vlastne rozviedli, aj ich porozvodový život je zvláštny. To, že mu žehlila košele, varila, radila, ako sa obliecť na prvé rande...

Vy by ste niečo také dokázali?
Zuzka: V sitkome je to síce vtipné, ale v reálnom živote by som to asi nevedela. Aj keď život prináša všeličo... V prvom diele novej série sa tí dvaja dokonca začnú dávať opäť dohromady. Sama som zvedavá, ako sa tento prazvláštny vzťah vyvinie a či sa niekedy dozvieme, prečo sa vlastne rozviedli, keď sa chcú dať znova dokopy. To je pre mňa zatiaľ nepochopiteľné.

Bývalá partia zo Susedov sa udomácnila vo dvoch televíziách. Kým Viki Ráková a Andy Kraus majú úspech na Jojke, vy a Marta Sládečková ste zakotvili v markizáckych Priateľkách a Peter Marcin v Normálnej rodinke. No tá na rozdiel od Priateliek skončila. Nepribudne Marcin náhodou medzi Priateľky?
Zuzka: Na začiatku leta sa nás na túto možnosť pýtali a my sme súhlasili, ale mám pocit, že návrat Peťa k našej dvojici „susediek“ sa nakoniec nechystá. Tak, ako sa o tom na začiatku leta uvažovalo, tak je teraz ticho.

Priateľky zrejme stúpli na dôležitosti, pretože teraz sa budú vysielať nie raz, ale dvakrát do týždňa. Teší vás to?
Zuzka: Až tak nie, pretože sa bojím, že sa divák Tlučkovej a Sládečkovej predávkuje. A to nie je pre herca dobré.