pondelok 12. júla 2010

Zuzana Tlučková a jej divadelné trapasy [2002]


Zuzka: Ešte som sa na javisku nevyzliekla,raz už to bolo na spadnutie,ale nakoniec sme sa s režisérom dohodli,že to nie je nevyhnutné.Ak si to raz bude hra žiadať,prosím.Raz sa mi stalo v divadle,môj divadelný partner hral muža,ktorý sa chce milovať,ja som hrala ženu,ktorá nič také nechce.Odrazu som mala sukňu pri nohách.Stála som tam v pančuchách a nohavičkách.Nikdy som nebola tak bleskovo oblečená.
Zuzka:
Raz som hrala v úzkych strečových oranžových nohaviciach,k tomu blúzka sa strapcami,korálky,náramky,oranžová parochňa.Ked sa mi podarilo pribrať a vedela som,že ma čakajú oranžové nohavice,mala som malú dušičku.Od mojej postavy sa totiž očakávalo,že budem hyperaktívne behať,váľať sa po javisku,ako to už hipíci robievajú.Raz mi v jednej z tých chvíľ praskol zips a nebolo ľahké maskovať to po celý čas pred divákmi.

Zuzka: Sú kostýmy,pred ktorými nevečeriam.V predstavení Krehká nežnosť hrám prostitútku.Zhodou okolností som to bola ja,ktorá som búšila do vytvarníčky,aby mi navrhla čo najreálnejší kostým.Ak už mám tancovať pri tyči,nech sa podobám dámam,ktoré sa týmto spôsobom živia.Tancujem tam v body a svoju problémovú časť som vyriešila tak,že som si obliekla kratšie nohavičky obšité flitrami.Raz som však vyšla na scénu a z hľadiska som zreteľne počula: Ježišmária!V takých chvíľach rozmýšľam,či môj kostým predsa len nie je príliš odvážny.
Zuzka:
Po predstavení zo seba zhodím kostým a nalíčená bežím domov.Ked sa však neponáhľam,rada si dám s kolegami dole v bufete pohár džúsu.Už sa teším na vianočné trhy,kam tradične po práci vyrážame na horúci grog.