štvrtok 2. decembra 2010

Zuzana Tlučková a zdravie [2010]

Zuzana Tlučková je tvárou aktuálnej reklamnej kampane. Ako sa stará o svoje zdravie?
Zuzka: Vďaka tomu výrobku sa od januára pokúšam o zmenu svojho životného štýlu. Okrem pohybu sa snažím zdravo a pravidelne päťkrát denne stravovať. To sa mi predtým nedarilo, ale aj teraz mám pri svojej práci problém najesť sa v presný čas. Najmä sa musím vyhnúť tomu, aby som v noci po predstavení nevyložila nohy na stôl a nezjedla všetko, čo nájdem v chladničke... (Smiech).

A má pred predstavením stiahnutý žalúdok? Vraj iba pred premiérou, lebo pri „novom kuse“ herci často nevedia, ako budú diváci reagovať a či ho vôbec prijmú. A pociťuje už aj nejaké zdravotné problémy, ktoré musí riešiť?
Zuzka: Našťastie, nie. Keď mám cez deň voľno – vtedy ,vyvenčím‘ psov, idem na nákup, navarím, operiem, vyžehlím – a večer predstavenie, už si uvedomujem, že som unavená. Pritom takto som fungovala celý život a nebol žiadny problém. No už nemám ten dych a toľko energie a pred večerom v divadle si musím trochu oddýchnuť.