pondelok 12. júla 2010

Zuzana Tlučková Prelomový rok 2009

Rok 2009 bol pre herečku Zuzanu Tlučkovú prelomový. Kúpila si nový dom a v októbri sa so synmi definitívne presťahovala z toho, v ktorom roky bývala so svojím exmanželom Štefanom Skrúcaným.
Zuzka: „Som veľmi spokojná, je to balzam pre srdce i dušu," prezradila herečka, ktorá má neďaleko domu lesopark, takže radosť majú aj jej dvaja štvornohí miláčikovia.

Zuzane sa darilo aj v práci. Hoci koncom roka skončil seriál Kutyil, v ktorom hrala, teší sa z toho, že sa na divadelných doskách opäť stretla so svojou najlepšou kamarátkou Martou Sládečkovou.
Zuzka: „S Martou sme v denno-dennom kontakte, aj keď nespolupracujeme. No robí sa nám spolu veľmi dobre, takže ak máme takú príležitosť, vždy sa z nej tešíme."

Dámy, ktoré si už roky užívajú spoločné dovolenky, strávili spolu aj minuloročného Silvestra.
Zuzka: „Do poslednej chvíle som si myslela, že sa s rokom 2009 rozlúčim vo svojom novom dome. No chlapci si k nám pozvali kamarátov a kamarátky a stále pokukovali, kam by som mohla na Silvestra ísť ja. Tak som zavolala Marte a vybrali sme sa na wellnes pobyt do Piešťan. Užili sme si masáž lávovými kameňmi, masáž nôh a odskočili sme si aj na Martinu chalupu na Myjavské kopanice. To bolo o čosi bujarejšie ako náš pokojný Silvester," smeje sa pôvodom Košičanka, ktorá však vraj východniarsky tréning v pití nemá. „Neviem piť. V tom má Marta oproti mne navrch. Ale celkom som to zvládla."

Najmilšie prekvapenie čakalo na herečku doma po návrate z pobytu.
Zuzka: „Obávala som sa, v akom stave nájdem po párty chlapcov dom. Ale veľmi sa snažili, takže som im sľúbila, že ho dostanú aj na budúci rok," dodáva herečka, ktorá sa so svojou kamarátkou už teraz obzerá po letnej dovolenke.